• Telefono: + 86-574-86361966
  • E-mail: info@nshpv.com
    • sns03
    • sns04
    • sns06
    • sns01
    • sns02

    A valvola idraulicahè essenzialmente solu un "apparechju cù resistenza idraulica regulabile", nunda di più, nè menu.Tutte e valvule idraulici deve esse capaci di "aghjustà a resistenza idraulica", è ponu solu fà questu, senza eccezzioni.Partendu da sta essenza, hè relativamente faciuli è cumpleta à capisce valves idraulici, soprattuttu, qualchi valves cumminazzioni in machini custruzzioni, qualchi valves idraulici cù strutture cumplessi, in u sistema idraulici attuale, pò avè vari effetti sottu differente cundizioni di travagliu È fenomenu.

    Cù u sviluppu di tecnulugia idraulica oghje, u tipu divalvola idraulica hè abbagliante.Diversi paesi è ancu diverse cumpagnie in u stessu paese anu diverse classificazioni di valvule idraulici.L'editore di stu articulu face un brevi riassuntu basatu annantu à i tipi di valvuli cumuni nantu à u mercatu per riferimentu:

    1. Valve unidirezzione pò esse divisu in valves unidirezzione ordinariu è valves unidirezionale cuntrullati idraulici.I valvole unidirezionali ordinarie permettenu solu u flussu di liquidu per passà in una direzzione, è a valvula unidirezionale cuntrullata idraulica pò ancu scorri in reverse sottu l'effettu di a pressione di pilotu.
    2. A vàlvula di navetta pò riceve u flussu di liquidu da dui fonti diffirenti è furnisce a pressione più alta à una sola presa.I valvole di navetta sò spessu usati in i circuiti di sensazione di carica è in i circuiti d'oliu di frenu.Cumpresu u tipu di sfera, u tipu di valvola di sediu è u tipu di valvola di bobina.
    3. U valve overflow hà differente usi in differente occasioni.Per esempiu, in un sistema di regulazione di velocità di throttling di pompa quantitativa, a valvula di overflow hè aduprata per mantene a pressione di u sistema idraulicu (vale à dì, a pressione di uscita di a pompa idraulica) constante, è sopra u flussu eccessivo di a pompa idraulica torna à u tank.À questu tempu, a vàlvula di overflow hè aduprata per una pressione constante.L'usu di a valvula.
    4. A valvula di riduzzione di pressione hè una valvula di cuntrollu di pressione chì usa u flussu di liquidu per scorri à traversu u gap per pruduce a perdita di pressione, perchè a pressione di l'outlet hè più bassu di a pressione di l'ingressu.Sicondu e diverse esigenze di regulazione, a valvula di riduzzione di pressione pò esse divisa in una valvula di riduzzione di pressione constante, una valvula di riduzzione di rapportu fissu è una valvola di riduzzione differenziale fissa.
    5. A funzione di a valve di sequenza hè di utilizà a pressione di l'oliu cum'è un signalu di cuntrollu per cuntrullà u circuitu di l'oliu.Hè chjamatu perchè hè adupratu per cuntrullà a sequenza di l'azzioni di parechji attuatori.I valvole di sequenza sò divisi in tippi à azione diretta è pilotata.
    6. U valve counterbalance hè unu di i prudutti menu promettenti in a industria idraulica.Parechje persone piace à cumplicà a scelta di a valvula di equilibriu, è dunque ricusate di fà una scelta.

    Mandate u vostru messagiu à noi:

    INCHIESTA ORA
    • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uStella


    Tempu di Postu: Feb-26-2021
    INCHIESTA ORA
    • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCasa

    Chat in ligna WhatsApp!